netizens :)

kembalikan hak si die !

Assalamualaikum w.b.r


ehem ! nampak tak moto uw?? kesian sangat kalau nak cerita. dahla dekat setahun tak siap siap. nak cakap duit tak bg kat pomen dah bagi jugak aku taktau lah apa pomen uw buat dengan moto die. die siap ley mimpi moto die dah kene tanam, cuma tinggal tangki minyak.

kepada yang berkenaan boleh tak faham perasaan owner motor. tanpa motor uw macam mana nak geraak. janji 2-3 minggu boleh siap . ni apae cite bukan nak cakap apa, masa mintak duit bukan main laju. kalau tak boleh buat cakap. tak baik menyusahkan orang lain.

sebab moto ni jugak aku ngan die asyik gado. die ngna ayah die pon gaduh. nak gerak sana sini susah. moto ni mmg banyak berjasa katdie. tolong sangat sangat aku mohon kat pomen tersebut, kembalikan hak si die . tolong yeee... 

kalau hari ni kita susahkan orang, tak mustahil esok lusa pon orang akan susahkan kita balik. 
maafkan aku atas kekasaran bahasa ni. tapi aku mmg takley tahan tgk die kene buli dgn orang mcm kau. 

nota kaki : SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN buat pomen tersebut.


tq sudi singgah. LIKE kalau suka, kalau tak suka diam je :)

0 budak mengomel:

 

copyright@athira wahid