netizens :)

Birthday Amira

Assalamualaikum wbr.

I'm Athira , and today 21/7 is Amira's birthday. Btw aku nak share something about the preparations hehe.

Sebelum kejadian :
Ayu : Uyy hari ni aku gtaw MB (Mira Bakhtiar) aku dating so tak dapat teman dia keluar 
Me : Laaa gua pon cakap benda sama, kesian lah pulak 
Ayu : Hahaha aku cakap dgn dia aku busy harini, boleh je lepak lepas cuci baju .
Me : Takpe la gua teman dia cari baju ,.

Hari kejadian :
Aku sampai je kat KSL terus masuk rumah , tu pon lewat hahaha. Teruslah pakat tiup belon and buat decoration setup meja party and belon semua dengan dak Ayu. Lepas siap semua, kteowg dok tunggu si Amira & tunang dia sampai. 
Dalam pukul 9pm rasanya sampailah dowang ye.

"Surpriseeeeeeeeeeeeee !"
Terkejut dak Mira hahaha. Sebab ada akak abang & anak sedara dia sekali . Tapi aku difahamkan prank macam nak kantoi sebab abang dia pegi kol tanya event harini ada kat mana.

Padahal yang setup semua ni tunang dak Mira. Sweet kan. Sewa apartment semua untuk bahagiakan dak Mira. Last but not least aku doakan semoga cepat2lah dak Mira akhiri zaman bujang dia. Plan akhir tahun ni kan? Go go chayok babe. 

Okay kat bawah ni ada sikit jajan tok kowang. Nampak tak happy dia camne. Kawan bersepah tau, tapi sahabat rare sikit nak cari. Jangan hilang sahabat kowang naaa 😇🎉🎉





tq sudi singgah. LIKE kalau suka, kalau tak suka diam je :)

0 budak mengomel:

 

copyright@athira wahid