netizens :)

Bluelake

Assalamualaikum w.b.r

Haiiiii awak semua ! Apa khabar semua ? Sihat ke tidak tu ? Lama tak berblogging ek, adudu. I want my own lappy ! huaaaaaaa . Bila adik nk hbs belajar ni haha. Em em stop bout this, apa ek nak cerita harini ? Kita selalu throwback je , sebab takde lappy en.
So jom troll balik cerita masa pergi ke Bluelake .

Tanggal 19/11/2017:
First time hiking ni dengan takde apa apa preparation hahaha. Sampai part mana entah semua orang relax je , yang aku ni spoil kan trip dowang hahaha . maafin gue ya . Kebetulan tengah period , tp dah last day kot. Kat sini aku nak epsan tak payahlah kalau kotor tu masuk hutan cenggini.
It was my first woi ! Hahahahahaha . Hampir histeria .Thankyouu untuk my team yg tak tinggalkan aku camtu je. And awak hahaha sentiasa dengan saya je . terima kasih sangat . Aku fikir hiking ni cuma panjat tangga je , kahkah mana lah tahu lalu onak ranjau berduri . Fuh dengan tambah kena kacau lagi .
Lain macam weyy semangat aku time tu, kejap hyper kejap lembik . Kaki tak rasa sakit langsung time hyper . Aku nampak sekeliling gelap je, hampir nak pitam. aku dengar suara semua orang tapi aku langsung tak nampak dowang tahu tak. Wehhhh ! sumpah seram daaaa
Sampailah jumpa tasik baru aku okay sikit,. Sepanjang perjalanan dowang soh aku pandang bawah je . Aunty uncle yang nampak aku jalan pon tengok aku 2-3 kali, mungkin mereka faham kot ada sesuatu dengan aku. yang paling tak boleh lupa dekat nak sampai tasik ada pakcik baju merah cakap dengan aku "dik pandang bawah je".. pergh time tu lah aku rasa baru kembali ke alam realiti.

And paling pelik aku kan jenis geli pada benda yang lembik2, tetiba aku duduk rilek je kat sorang pengunjung Bluelake tu. Aku pegang erat2 tangan akak tu, letak kaki dalam tasik. Mana entah datang kekuatan tu. Allahuakbar bila tengok balik video gelak sendiri pon ada hehe. Tak dapat nak tunjuk sebab tak boleh pulak play dalam blog ni ..

emm, alhamdulillah dah sampai ke penghujungnya .. dah ambil gambar dekat area bluelake. Sikit pon dia tak tinggalkan aku walaupun aku dok tepis2 tangan dia. Thanks awak ;') For next trip boleh je repeat , tapi aku rasa kau kena bina stamina aku dulu . confirm lah ! Hehe. it was such a really good experience to someone like me yang langsung tak aktif dalam aktiviti bersukan hahaha.
Loveyouuu guys ! Byeeeeeeeee

tq sudi singgah. LIKE kalau suka, kalau tak suka diam je :)

0 budak mengomel:

 

copyright@athira wahid